top of page

CONTACT

IMG_8593.JPG

CONTACT ONS

Heb je een vraag en staat het antwoord niet in de veelgestelde vragen? Neem dan contact met ons op.

 

Bel naar: 0180-820994

Mail naar: info@schaatsplus.nl

Of vul onderstaand contactformulier in en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op. 

Bedankt voor je bericht!

Openingstijden winkel:

Schaatsbaan Rotterdam

Toepad 95, 3063NJ Rotterdam

Zondag:       09:00 - 20:00 

Maandag:    09:00 - 20:00

Dinsdag:      09:00 - 20:00

Woensdag:  09:00 - 20:00

Donderdag: 09:00 - 20:00

Vrijdag:        09:00 - 20:00

Zaterdag:     09:00 - 20:00 

Openingstijden werkplaats:

Nieuwerkerk aan den IJssel

Eerste Tochtweg 31A, 2913LN

Maandag:    maak een afspraak

Dinsdag:      maak een afspraak

Woensdag:  maak een afspraak

Donderdag: maak een afspraak

Vrijdag:        09:00 - 17:00

Zaterdag:     09:00 - 17:00 

Zondag:       gesloten

​

openingstijden
FAQ

VEELGESTELDE VRAGEN

01

Kan ik mijn schaatsen bij jullie laten slijpen?

 

Ja. Wij slijpen zowel noren als kunst- en hockeyschaatsen. Wij kunnen ze ook voor u ronden. De kosten voor het slijpen bedragen €13,50. Ronden en slijpen kost €19,50.

03

Mijn schaatsen hebben onderhoud nodig, kan ik bij jullie terecht?

 

Ja, wij voeren elk soort onderhoud aan schaatsen uit. Mocht je twijfelen of ergens vragen over hebben, neem dan contact met ons op. 

05

Hoe werkt jullie kluisjessysteem?

 

Op onze locatie te Nieuwerkerk aan den IJssel kun je op elk moment langskomen om je schaatsen te brengen voor onderhoud. Je legt ze in een van onze kluisjes op onze parkeerplaats, klikt het slotje dicht en laat middels een bericht weten in welke kluis ze liggen en wat ermee moet gebeuren. Als ze klaar zijn, krijg je een betaalverzoek en de code van de kluis om je schaatsen weer op te halen. 

07

Hoe lang is de levertijd?

 

Na bestelling verzenden wij het product zo snel mogelijk per post. Je zult je bestelling dan binnen een paar werkdagen ontvangen. Wil je de artikelen op een van onze locaties ophalen? Dat kan ook! Geef bij de bestelling aan waar je ze op wil halen, dan krijg je van ons een ophaalbevestiging. 

02

Hoe werkt jullie slijppas?

​

Voor elk paar schaatsen dat je bij ons laat slijpen krijg je een stempel op je slijppas. Na 5 stempels is je kaart vol en dit is een gratis slijpbeurt waard. Let op, de gratis slijpbeurt geldt altijd pas de volgende keer dat je langs komt. 

04

Kan ik schaatsen bij jullie huren?

 

Wij verhuren klapschaatsen op Schaatsbaan Rotterdam. Dit is een mooie gelegenheid om eens klapschaatsen te proberen, als je over wil stappen naar klapschaatsen. Dit kost €15,00 per keer. 

Wil je noren voor een seizoen huren? Neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden. 

06

Kan ik bestelde items retourneren?

 

Je kunt niet alle bestelde items retourneren. Thermoplastische schoenen kunnen wij niet in retour nemen door verschillende redenen. Andere producten kunnen alleen in de originele verpakking teruggestuurd worden. De verzendkosten worden in mindering gebracht op het aankoopbedrag. 

08

Krijg ik een track and trace code?

 

Ja. Onze artikelen worden per post verstuurd. De track and trace code wordt na verzending altijd naar u opgestuurd met de verzendbevestiging. 

bottom of page